Sista provet i nian

Hemmaaaaa och vi har haft vårt sista prov, härligthärligt (vi kan ju strunta i det faktum att vi ha en SO-redovisning, ett fysikprojekt, en matteredovisning, en spanska dagbok och en konsert kvar).
   Dagen efter matten var ganska chill. Gympan var kul och jag har kommit fram till att jag suger på badminton. Trots att jag tycker att det är kul kan jag inte vara bra på det. Innabandy är den enda bollsporten som jag tycker är kul och är någotlunda bra på. Jag skulle aldrig ha slutat... saknar innebandyn sjukt mycket just nu. Efter gympan hade vi lunch och jag och Ellen hoppade lunchen för att skriva en grej till avslutningskonserten. Skrev den och sedan var det musik. Första sopranerna var uppe och skrålade på D3. Haha, jag och Ellen hade skitkul. Fast jag hatar den låt där vi måste sjunga det. Den måste vara en av de tråkigaste sångerna vi sjungit. På spanskan pluggade jag biologi och skrev i El diario. Måste göra en fin dagbok att lämna in snart. Efter spanskan var det svenska och vi lyssnade på föredrag. Några duktiga föredragsghållare och några som inte var lika duktiga.
   Sista lektionen hade vi prov. Jag hoppas att det gick bra. Fick skrivkramp eftersom det var så mycket att skriva. Lite skumt prov, men det är sådant man får ta.

Efter skolan åkte jag till pianot och spelade. Nu när jag äntligen är hemma ska jag slå in Linneas födelsedagspresent (sötnosen fyller år på fredag). Sedan ska jag kolla igenom min del av Kinapowerpointen och skicka den till Hanna.

Se ya

BB
Ellen om du läser... fattar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0