Skön lördag

Den här lördagen har varit asskön. Var ute och sprang. Det var varmt, men va fan, måste ju springa eftersom jag inte kan låta bli att vara onyttig på kvällarna. Dessutom ska vi ju bort ikväll och då kommer jag ju verkligen att vara onyttig.
   I övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Har läst ut en bok och börjat på en ny. Och så har jag provat massa sommarklänningar. Jag älskar alla mina söta små klänningar. Har en skitsnygg blå från Diesel som jag har kunnat ha jag vet inte hur länge, en fin utan axelband som jag köpte förra året och hade på avslutningen. Äh, jag ska inte räkna upp alla klänningar nu. Men ni fattar. Jag älskar alla mina sommarklänningar.


Glad. Jag älskar helgen.

Det luktar sommar ute. Nyklippt gräs, syrén, varm asfalt, skog... Så himla fint.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0