Slut på helgen

Nu ha Tess åkt hem. Sitter vid datorn i källaren igen och funderar på vad jag ska hitta på. Antingen ska jag gå ut och springa eller så ska jag plugga spanska. Om jag ska vara ärlig låter springturen mer lockande. Behöver springa lite, har varit onyttig som fan den här helgen.

image135
Kärlek

Igår var jag och Tess på Grönan. Vi spanade på två snygga killar, åkte radiobilar, berg-och dalbanan och massa annat. Tyvärr vann vi ingen jättechoklad eller jättenalle. Men jag kan ju hoppas att jag ha bättre tur när jag ska dit efter skolavslutningen. Det ska också bli nice.
   Idag har vi inte hunnit göra så mycket. Vi ha typ sovit och promenerat ut till Långängen där vi åt varsin macka innan mamma kom och hämtade oss och kärde oss till Centralen där Tess lämnade oss. Kanske ska träffa Marty och Linnea senare där idag också... Om jag hinner vill säga.

Har fixat mitt gymnasieval precis också. Plockade bort några val som jag inte vill ha kvar och så.

Poess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0