Ticktack går fel

Jag hatar att min klocka på datorn går x-antal minuter efter alla andra klockor. Inte nog med att den går efter, tiden den går efter med ändras hela tiden. Ibland går den efter sex minuter och ibland går den typ rätt. Jag blir galen. Och jag är alltid så dum att jag inte tänker på det först. När jag väl kommit på att den går fel måste jag vända mig om för att kolla på klockan bakom ryggen, fatta jobbigt. Haha.

image138

Men nu måste jag seriöst sova... och plugga spanska. Måste bli bättre på ord. Klarar grammatiken galant, men jag klarar inte orden. Det är så himla mycket ord att kunna och komma ihåg. Skit också. Aja, nog om skolan. Det räcker med att jag tänker på den hela tiden. Alla måste inte läsa om mina problem med den. Fast det kommer ni att få göra ändå (6) haha.

Sussi Natti
Citat från vän

Och jag måste göra något åt mitt hår, Det växer som... jag vet inte vad. Dessutom har det en gräslig färg. Jag vill att det ska vara vitare, utan att vara platina. Fattar ni?

Kommentarer
Postat av: ELIN

solen kan fixa det ;) älskar den bilden på dig, snygging.

2008-05-08 @ 18:07:39
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0