Trökigt

Jag tycker inte om söndagar särskilt mycket. Först sover jag alldeles för länge, vilket leder till att jag är seg hela dagen. Sedan äter jag frukost i en hel evighet. Sedan pluggar jag. Allt detta plugg... Jag trodde att det var sommarlov snart. Fast det märks i och för sig inte på vädret längre. Iskallt idag och grå himmel med lite regn emellanåt, skitkul liksom.
   Aja, idag har jag sovit och sedan pluggat, som alla andra söndagar. Har arbetat på mitt och Hannas Kinaarbete. Så lagomt kul. Är ärligt talat väldigt trött på det. Skrivit en massa och gjort lite ful PowerPoint. Hanna tyckte att vi skulle ha en även om Gretel tyckte att det var onödigt arbete. Har valt vilka bilder jag ska ha till arbetet också. Ska ha några när det nästan ser ut som om Hanna smyger fram till en sten. Tror att det ska bli bra.


Vart tog våren/sommaren vägen?

   Vid tre idag åkte jag och pappa iväg och kollade på ett skumt hus. På hemvägen köpte pappa Jason Mraz senaste skiva. Den är faktiskt bra. Min pappa köper skivor hela tiden. Han är nog den som gör att det fortfarande är värt att göra skivor, haha. När vi kom hem pluggade jag, gick ut med kaninen och spelade piano innan pappa skjutsade mig till träningen. Tränade och åkte hem och gjorde klart plugget innan maten.
   Nu ska jag strax stänga av datorn eftersom jag inte vill att den ska göra så att jag sitter uppe efter filmen jag ska se ikväll. Tänkte, som alltid, att jag ska gå och lägga mig i tid ikväll. Hoppas på att jag faktiskt ska lyckas med det för en gång skull. Har liksom duschat och så. Om jag stänger av datorn kommer det alltså inte alls ta lång tid innan jag ligger i min säng och deppar över att det är skola imorgon.

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: bisse

jag kom just på en grej, kan det vara så att man sover för länge och segar i sig frukosten bara för att slippa plugga? desperat, visst, men varför inte liksom? detta är antagligen anledningen till att jag är så seg. då slipper jag göra jobbiga saker..(not) för att jag inte hinner. typ..

hm. det här blev lite konstigt..

2008-05-20 @ 17:53:53
URL: http://bissebeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0