Deppkväll

Den här kvällen känns sorglig. Som jag sa i inlägget innan säknar jag dig och det suger. Dessutom är det slut på lovet efter den här kvällen. Snälla ge mig mer lov, det här lovet har varit så himla bra. Egoistisk som jag är blir jag glad när så många vill träffa mig. Samtidigt blir jag ju glad av att träffa alla som jag tycker så himla mycket om. För bara några år sedan trodde jag aldrig att jag skulle ha så sjukt fina vänner. Det är mer värt än allt annat i världen. Jag skulle aldrig orka gå till skolan imorgon om det inte hade varit för att ni har gjort det här lovet till en helt fantastisk vecka.
   Idag har jag gjort allt möjligt och haft det riktigt bra tills nu. Att kvällar framför datorn alltid ska vara så sorgsna. Jag vet inte vad det är, men något är det som gör att jag helst skulle vilja hoppa från en bro eller något. Haha, nu är jag överdrivet dramatisk. Fast det är lite min grej, i alla fall i mina tankar. Jag skulle nog kunna bli en bra drama queen om jag bara vågade leva ut den sidan hos mig själv.
   På tisdag är det matteprov och jag undrar hur det kommer att gå för det känns som en hel evighet sedan jag räknade matte, trots att jag faktiskt gjorde det idag. Fast det kändes som den lilla tiden inte gav något. Kanske är matten så enkel som den kändes.
   En sak som gör att det inte känns helt sämst att lovet är slut är att nästa helg också kommer att bli bra. Tur är väl det. Jag vill inte tillbaka till skolan. I skolan finns inte Hanna, Ellen, Julia och Linnea. Buuhuuu! Jag är fånig nu, men det tycker jag att jag har rätt till så här sista dagen på lovet.  

Ikväll ska jag titta på Click som går på TV. Sedan ska jag sussa och vara pigg som en mört imorgon. Åhh, om det bara var så bra.

Nu ska jag deppa över skolstarten.

Yiruma - River Flows In You
Dagens depplåt, den är fin.

God natt och sov gott.
Ha så kul imorgon i skolan!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0