Disco till folket ffs

Jag orkar inte
Jag kan ingenting
Jag är så fruktansvärt rolig
Alltid

På kvällen var jag och dansade och det var ganska kul, förutom att hela salen var full av speglar. Aj.

Pappa har berättat en rolig sak. En förälder i klassen tyckte att vi ska ha ett disco, för hela skolan.

S1a:s disco
19.00 är det soaré sedan börjar discot kl. 20.00
Discot är slut klockan 23.00
Inträde 50 kr

Välkomna

Ehm, nej tack. Faktiskt, vi går inte i ettan i grundskolan, vi går på gymnasiet.

Och jag fattar inte meningen med att börja en konversation om man inte ens fortsätter den. Det är ju mycket uppmuntrande.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Ha ha. Slut: 23.00, yeah right, det uppmuntrar ju bara alla att ha fest sen. x3

2008-11-11 @ 23:52:32
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0