Fortfarande vitt

Igår var jag hos Lisa och hade det roligt. Vi tänkte göra en jättestor snölyckta, men vi gav upp efter fya varv eftersom det tog en hel evighet att göra den. Innan det hade vi bakat pepparkakor med Lisas syskon och syskons kompisar. Det var trevlans. Sedan bakade jag och Lisa kladdkakor (väldigt små). De blev supergoda och jag har en kvar fortfarande. Efter middagen tittade vi på Förtrollad och den var rolig. Prinsens miner är så sjukt bäst, haha. Jag åkte hem och det tog sin lilla stund eftersom det tar en evighet att åka från Nacka till Lidingö.

Snön är fortfarande kvar och jag tror att jag ska fota den så att den blir förevigad.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0