Gardin och val om valvaka

Jag har fått en gardin i mitt rum nu, en svart. Fett bra, nu ser det mycket mysigare ut. Dessutom är det bara hyllorna som saknas nu. Längtar verkligen efter att mitt rum ska bli klart eftersom jag tycker om ordning. I och för sig så har jag ju inga kartonger kvar i mitt rum, så det är bra.
    På baletten var det jobbigt att göra konstiga rörelser som strider mot allt var tyngdlag och normala kroppsrörelser. Fast jag försökte så gott jag kunde och lyckades ganska bra ända tills vi kom till assambléerna (jaja, jag vet inte hur det stavas). Då gick det inte alls lika bra och de sista tio minutrarna av lektionen ägnades åt denna fantastiska övning, suck. Fast jag kunde nästan känna hur mina benmuskler stärktes av andra övningar.
   Om någon vill ha bra musik att lyssna på tipsar jag grymt mycket om The Killers. Visserligen lyssnar redan många på dem, men det skulle vara synd om någon missade detta fantastiska band. Musik är bland det bästa som finns och The Killers är bland den bästa musiken.
   Nu ska jag hitta på något annat och försöka komma fram till om jag ska vara lite mainstream och titta på valvakan. Fast samtidigt vill jag sova så att jag är pigg och glad imorgon. Imorgon när jag är ledig. Måste säga att den här kvällen känns mycket bättre än de två föregående eftersom jag vet att jag kan slappa imorgon, hihi. Jag är så lat och det tycker jag om. Eller jag ska inte slappa, men jag får göra vad jag vill och riskerar inte att få en massa läxor so  går ut över min fritid. Ahh, glädje.
   Tea time I think. Borde duscha, men det är så jobbigt och jag är lat. Dessutom kommer jag bara att fastna framför den jävla spegeln om jag ska duscha och det orkar jag inte för i så fall kommer humöret att sjunka. Och jag vet minst en person som skulle mörda mig för det uttalandet och ja, mitt självförtroende suger.

God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0