Klassreunion

Idag strålar solen på ett höstkallt Stockholm. Det är verkligen sjukt fint ute och jag kan inte låta bli att njuta. Bisse är här och vi promenerade i finvädret för en liten stund sedan. Just nu sitter hon och spelar piano och det är mycket fint. Igårkväll var hon och Lisa här och vi tittade på film, åt kladdkaka, drack en jävla massa te och pratade.
   Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Den här veckan har varit så himla bra med en massa kompisar som betyder mest! Fika och filmkvällar, födelsedagsfirande, massa snack och lite laserpang. Alla ni som jag har träffat under lovet har fan gjort det bäst. Det var längesen jag kände mig så glad så länge. All credd till er. Dessutom har jag och my dear Hanna hittat ett nytt café. Och jag och Linnea har kommit på en till fråga. Hon och SK måste komma snart och göra en helg guldkantad.
   Ikväll är det reunion med gamla klassen. Jag är så lagomt taggad. Palla träffa dem, förlåt. Grejjen är att jag träffar redan dem jag vill från den klassen typ varje vecka så jag saknar ju ingen direkt. Men vem vet, det kanske blir askul och vi kommer på att klassen var heeeelt amazing. Haha, skulle inte tro det.


Klass 9b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0