Stolt kompis

Igår var det kulturcafé på VRG. Jag är en mycket stolt vän till Julia, hon var så duktig! Fast hon inte vill erkänna det själv... För mig var hon bäst. Kom hem sent och gick och la mig VÄLDIGT mycket försent. Har hela dagen idag varit trött. Somnade på kören, suck. Det är så segt när det bara är en stämma som repar.
   Imorse tog jag en liten segmorgon eftersom vi inte har någon spanskalärare den här veckan. Åkte till skolan och var där till nio, ångrar att jag kom till lektionen överhuvudtaget. Gjorde ingenting om jag ska vara ärlig. Efter det var det i alla fall geografi och vi fick veta att vår geografilärare har dansat med Prince på en efterfest. Haha, alltid bra att veta liksom. Till lunch fick vi tortillas och sedan var det kör. Håltimme istället för matte och samhälle sista lektionen. Fika på den lektion, mycket gott.
   Efter skolan spelade jag piano och efter lektionen pratade jag med Hanna i typ fem minuter innan hennes lektion började och det gjorde mig glad. Skyndade sedan till Friskis City och var på ett intensivpass. Ledaren tyckte att mina skor var coola. Åkte hem och träffade Tova på Ropsten. Middag och nu bakar mamma pepparkakor. DET ÄR FÖRSTA ADVENT PÅ SÖNDAG. Det är faktiskt lite svårt att fatta.

Nu ska jag titta på TV tror jag eller något. Sedan SKA jag gå och lägga mig. Verkligen, jag måste sova!

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0