Sussex Carol

Jag är trött. Verkligen jättetrött. Skulle helst vilja gå och lägga mig eftersom mina ögon typ faller ihop. Istället ska jag ha filmkväll med Julia och det är ju inte heller så dumt. Visserligen har det inte så mycket med sömn att göra, menmen.
   Idag hade vi först svenska och sedan matte. På matten fick vi tillbaka proven och det fick mig att undra när vi ska få tillbaka svenskaproven. I vilket fall som helst hade det gått ganska bra på matten, inte riktigt nöjd, men skitsamma.
   På lunchen hände det ingenting kul och på kören sjöng vi först för vår lärare Helene som fyller år idag och sedan sjöng vi en massa julsånger. Sussex Carol var den första sången vi sjöng och den gav större delen av klassen minnen om den misslyckade och fula dans vi dansade i Globen förra året. Efter Sussex sjöng vi Advent och julstämningen höjdes ytterligare. Som sista sång sjöng vi en sång som Pelle (åhh att vi aldrig slipper honom) hade skrivit. Helene drev lite med Pelle och jag tror att han hade lyckats skriva fem arr för olika körtyper av den sången. I vilket fall som helst var den ganska mystisk.
   Efter skolan gick jag och Bisse in på Åhléns och han köpte en film. Sedan åkte jag för att hyra en film, vilket inte gick särskilt bra då jag inte kunde välja. Det slutade i alla fall med The Omen (klassiska versionen) och Parfymen. Hoppas att jag har gjort bra val.
   Nu sitter jag och väntar på att Julia ska ringa och undra hur man åkre hit. Dessutom tror jag att mamma vill att jag ska hjälpa henne att städa, suck. Gustaf behöver säkert inte hjälpa till för han har en kompis här.

Pöss.

Kommentarer
Postat av: bisse

haha, aah asså faan vad den låten..typ inte va bra..suuck, Pelle asså.."tindra, tindra, tindra" blääh.

Och becka..Jag är en kvinna. Inte en man. hihihi

2008-11-08 @ 17:26:47
URL: http://bissebeach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0