Teknikproffsen misslyckas

Förlåt Bisse, jag vet att du är en tjej, haha!

Igårkväll var jag med Julia. Först hade jag rundvisning och sedam satt vi nere i spaavdelningen och pratade om olika saker. Efter det var det mat och vi åt en massa god mat som pappa hade lagat. Under middagen hade jacuzzin värmts upp så vi gick ner och badade länge. Det resulterade i ännu mer prat och skrynkliga fingrar. Dessutom var det urmysigt med tända ljus och helt släckt i övrigt där nere.
   När vi hade badat klart bunkrade vi upp med chips och dipsås och stängde in oss i Gustafs rum för att titta på Parfymen. Den var... inte så bra och hade en väldigt intressant slut. Eftersom det knappt har med filmen att göra så kan jag upplysa om att en hel by har gruppsex, väldigt spännande. Eller något sånt. Vi dog av skratt på grund av det överraskande slutet. När vi skulle titta på den andra filmen ville Gustaf ha sitt rum så att han kunde gå och lägga sig. Det innebar att vi var tvugna att försöka koppla in playstationet i TVn. Eftersom min och Julias tekniska sida inte är så välutvecklad fattade vi inte att man kunde dra ur boxen och vi drog slutsatsen att det inte gick att koppla in playstationet. Istället kokade vi te och tog fram glass, startade datorn, drog in Gustafs saccosäckar i arbetsrummet och tittade på Saw 2.
   Hopkrupna med händerna för ögonen lite halvt tittade vi på filmen och fattade typ nada eftersom det var engelska tal och ingen text. Jag fattar inte varför Jigsaw och polisen var tvugna och halvviska hela tiden. Man hörde ingenting. Det var bättre när man var med offren. Filmen var i alla fall brutal och nästa filmkväll är det Saw 3 och kanske Saw 4, som står på tur.
   Vi gick och la oss och vaknade alldeles för sent idag. För sent = 13.25. Alltså, inte okej. Vi hade tänkt ta det ganska lugnt på morgonen och äta frukost och så. Istället blev det en hastig frukost, på med kläderna och sedan ner till tåget. Julia åkte hem för att plugga och jag åkte in till stan för att köpa fars dagpresent och träffa Bisse och Lisa. Eftersom det alltid går bra för mig blev det så och nu är jag hemma igen och ska snart gå ut och springa. Ska spela lite piano först bara.

Igårkväll var verkligen mysigt!

"There will be blood" hihi

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Ni kommer bli helt psykic av all skräckfilm! :o

<3





...eller vänta, det är ni redan!

2008-11-09 @ 01:49:39
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0