Trötta ben

Intensivpass på Friskis idag.
Mina ben gör ont... Eller det är min smalben som gör ont, typ benhinneinflammation. Jiho, egentligen ska man inte träna när man har det, men det skiter jag i (okej jag vet att jag är korkad). Dessutom är benen trötta efter diverse utfall och liknande. Fast jag är stolt för att jag nästan klarar av intensivpass. Vissa armstyrkeövningar kan jag erkänna att jag har lite svårt för, men det är ju den styrkan jag behöver träna upp. Jag vill ha snygga armar, haha. Och snygga ben och snygg mage och snygg rumpa och snyggt allting, det är fan bara att kämpa. Kanske äta lite mindre onyttigt. Tyvärr är det svårt när man har kompisar som gillar att äta mycket onyttigt (mina och Julias filmkvällar säger jag bara!). Men äsch, jag får göra så gott jag kan. Fast det är ju inte så jag tänker egentligen, menmen.
   Imorgon är det torsdag och sedan fredag. Sibelius är inte det bästa jag vet, inte sexfjärdedelstakt heller. Fredagar är en väldigt bra dag och på lördag ska jag ha middag med vänner. Ska baka kakor och laga mat till dem, då blir de snälla och glada. Hihi, det är kul att skämma bort andra.

Och så undrar jag... Har någon lust att bara gå en liiiiten stund med mig på stan på fredag? Jag vill hitta någon/några nya tunikor och tröjor. Helst minst en ny tunika. Tights for life!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0