English lesson

Just nu har jag engelska, men min dator vill inte fungera på det program vi ska använada så jag har inget att göra. Sitter och tittar på vad de andra gör och säger vilket ord jag tror att det ska vara. Riktigt tråkigt har jag. Läraren är borta just nu och det gör att jag kan skriva lite. Aja... Jag vet inte vad jag ska skriva.
   Var pigg som en glad mört imorse. Kände mig nöjd medan jag åt frukost och så. När jag började närma mig skolan sjönk humöret något och lite senare sjönk även energinivån. Nu är jag jättetrött och vill sova. Har dans ikväll, tyvärr. Och så ska jag plugga musikteori. Vad tråkigt det låter. Vi har musikteoriprov imorgon.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0