HÖSTLOV

Igår åkte jag till Ellen vid tre och sedan spenderade jag tillsammans med Hanna, Elli, Julia, Moa och så klart Ellen kvällen med trevliga samtal och väldigt mycket skratt. Det jag verkligen jättekul att träff allihopa, som vanligt. Vi flummade runt och fixade. Bakade kladdkaka, öppnade presenter (okej, Ellen öppnade), skrattade, åt, tittade på film, drack te, åt kladdkakan, åt annat gott, blev "gravida" och mycket mer. Jag kan inte beskriva hur kul det var. Ni är så himla bra.
   Efter filmen musicerade vi, nördiga som vi är. Sedan drack vi mer te innan alla utom jag åkte hem. Jag och Ellen fölljde dem till bussen och sedan promenerade vi en stund innan vi gick hem och pratade. Gick och la oss sent och klev upp sent. Inte så sent som vi trodde dock eftersom det blev sommartid idag.
   Idag har vi nästan inte gjort någonting. Vi tittade på V for Vendetta och det var väldigt bra. Sedan promenerade vi lite och åt lite och så. Tittade på Youtubeklipp. Dessutom lyssnade vi på låtar baklänges. Det finns massa låtar som har en annan text när de spelas baklänges. Mycket läskigt faktiskt.

Nu är jag hemma och snart är det matdags. Får se vad jag hittar på sedan. Ska ut och springa. I veckan är jag fullbokad (tror jag), men det är härligt.

Det här höstlovet har verkligen börjat BRA!

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

"Sleep with me, I'm not to young!"

Geeez.

Mys på oss.

<3

2008-10-27 @ 23:07:30
URL: http://levamedlivet.blogg.se/
Postat av: HEMLIG

Var det första gången du såg V for Vendetta? :O



men VISST ÄR DEN BRA!?

2008-10-28 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0