Icke så lockande söndag

Tralala, söndag och jag ska plugga all day long. Denna dagsplanering gjorde att det inte kändes särskilt lockande att kliva upp ur sängen, jag menar, det räcker fan med skolan. Menmen, nu ska jag i alla fall skriva mitt miniföredrag till spanskan, sedan blire engelska och samhälle... Måste spela piano och sjunga och gå ut med ninen också. Om det blir lite sol ska jag och fota på värsta coola/fina stället. Jag undrar om jag kommer att hinna ens hälften av det jag har planerat så seg som jag är... 
  


Tänk om det sa pling... I wish, I wish.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Men vad mycket det är för er! :o

Snart är det lov iaf, du orkar Becki! Jag lovar. <3

2008-10-22 @ 22:36:59
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0