It's just another day for you and me in paradise

God kväll.
Jag är trött och har väldigt ont i huvudet.
Dessutom gör det ont i mitt hjärta för jag insåg i helgen att det aldrig,  aldrig kommer att bli likadant igen och det gör minst lika ont som min huvudvärk, om inte värre.
Paradiset är inte perfekt för ingenting är perfekt.
Så ont den gör, insikten.
Jag ska se till att skicka in mitt samhällsarbete nu för sedan kan jag sova.
Och Linnea är fin, finare än finast, älskar dig gumman.
Du är bäst och utan dig vet jag inte vad jag skulle göra.
SK, du är också bra.
Saknar er båda två.

Hare bäst allihopa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet vad du menar, kommer aldrig bli så underbart som det en gång var! För hur puckat vårt år än va så kan det ändå aldrig bli lika perfekt som det va då!

Du är en av de bästa saker som hänt mej i mitt lilla liv. Du finns alltid där och lyssnar, förstår o kramas. Jag ÄLSKAR dej gumman och jag menar det verkligen! Du är den finaste i världen!



Pussar<3<3<3<3<3<3

2008-10-07 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0