Jag har ett stort ego

Och dagen har varit som den varit. Plenarsession var väldigt tråkigt, men den var ju obligatorisk och något kanska jag har lärt mig. Jag är i alla fall väldigt bra på att se svagheter i motioner. Åhh, vilken fantastisk kunskap. Kanske ska börja jobba med det, att se svagheterna och vara lite elak mot dem. Fast det är i och för sig aldrig någon som lyssnar på mig. Buhu, mitt ego och min väldigt besserwissiga sida är sårad. Mitt väldigt stora ego...
   På tal om mitt ego så är jag väldigt egoistisk har jag kommit fram till. Jag pratar gärna om mig själv, tycker synd om mig själv och är lat bara när det passar mig. Trevligt det låter. Jag undrar om folk uppfattar mig så. Denna bloggen är faktiskt ett bevis på mitt ego då den nästan uteslutande handlar om mig och min dag. Yeey, jag är ett ointressant ego!
   Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi hade "föredrag" på spanskan och det gick väl sådär. Sedan hade vi geografi och det var kul. Vi gjorde reklam för ett mineral. Mucho givande *host*. Jag var sten och kungen. Min grupp bjöd på ett gott skratt i alla fall.
   Efter skolan var jag, Bisse och Lisa på stan och jag shoppade loss. Köpte ett par silvriga strumpbyxor, vit hårspray och presenter (alltså hemligt fakta). Haha, vilken shopping... De två första grejjerna ska jag ha på Lisas tjejmiddag imorgon. Jag ska nämligen klä ut mig till... Vita drottningen i Narnia. Hmm, det ska bli intressant att se hur det blir. Bilder kommer skulle jag tro.
   Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag drar ut och springer sedan blir det Heroes klockan 21.00. Ser fram emot det. Har för mig att det slutade spännande som vanligt.

See ya.

Kommentarer
Postat av: agnes

hur var det??

2008-10-25 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0