Lat som en fisk

Sitter i min säng och funderar på om jag kommer att träffa Erica idag eller om jag kommer att behöva hitta på något annat. Inget ont mot Erica, men man vet aldrig om hon hör av sig. Egentligen borde jag och all den mat jag åt igår gå ut och springa nu, men jag orkar inte för det regnar. Kan det bli värre? Ja, men ändå... Känner mig inte direkt taggad. Om jag ska erkänna finns det väldigt mycket jag borde göra istället för att sitta framför datorn. Typ spela piano, gå ut med kaninen, träna eller fixa lite annat. Fast jag orkar inte, varför skulle jag. Det är lov och då ska man ta det lugnt.
   Igår träffade jag Linnea, Marty, Matte och flera av deras kompisar och vi spelade laserdome. Efter det gick jag, Matte, Marty, Linnea och Martys kompis Tony och åt. Jag åkte hem och gjorde ingenting på kvällen ända tills jag somnade i min säng utan att orka kliva upp. Jag är en seg människa.
  
Nu borde jag verkligen ta tag i mitt liv och hitta på något bra att göra, men som sagt, jag orkar inte!

Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0