Motion klar

Jag är klar, färdig, finito med min motion! Det tog bara två timmar att skriva den, men ändå. Har verkligen försökt så gott jag kunnat. Ärligt talat så fattar jag knappt vad en motion är. Such life, går det inte bra så gör det inte det men då kan det bara bero på min lärare för hon har egentligen aldrig förklarat vad en motion går ut på och hur man skriver. Hon pratade bara en massa om källor sedan sa hon inget om resten. Aja, jag har som sagt gjort så gott jag kunnat och räcker inte det så blir det trist för mig.

Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: bissethaman

heeej snygging!

jag har skaffat ny blogg!! blogspot.com nu asså..palla blogg.se..det går ju inte att få det fint:( alltså, bissebeach.blogspot.com

2008-10-04 @ 02:20:49
URL: http://bissebeach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0