Panikdag

Tisdagar är hemska, seriöst. Först skola från 8.20 (först lektionen är samhälls kunskap) till 15.40 (och den sista spanska). Dessutom slutar ju halva klassen 15.00 vilket gör det hela ännu roligare.
   Efter 15.40 har jag i alla fall väldigt bråttom hem för att hinna hem och äta och spela piano (eller något annat vikitgt) innan jag åker iväg till dansen. Dans i en och en halv timme. Den är i och för sig ganska rolig, men den gör mig stressad. Idag var jag duktig på lite och kände mig allmänt dålig på annat.
   När dansen är slut åker jag hem för att senast komma hem runt 20.30 och tidigast runt 20.10. Då äter jag middag och sedan är det plugg för hela slanten. Idag sjöng jag och pluggade musikteori. Vi har ju ett trevligt prov i det imorgon och jag vet knappt vad vi ska ha prov på. Going crazy I think.
   Dessutom har Bilddagboken fått spel så jag kan inte logga in på skiten. Suck. Och så måste jag duscha och så vill jag dricka te. Jag behöver mitt te. Sedan ska jag sova och drömma sött i min fina lilla säng.

God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0