Rutiner och traditioner

Idag har det varit en ganska chill söndag. Klev upp sent och åt frukost ännu senare. Sedam ringde Erica och sa att jag skulle hämta henne på stationen 12.25. Jag skrev klart ett engelskaarbete som ska vara klart på tisdag och det var sjukt svårt. Kom inte på något att skriva. Sprang ner till tåget och hämtade Erica. Vi kom hem igen och Erica spanade runt i huset sedan satte vi oss vid jacuzzin (som funkar).  Pratade en stund och jag ska försöka vara läskigt trevlig mot mina klasskompisar. Tydligen tycker de att jag är otrevlig. Alltså, är jag det?
   Vi åt nudlar (som vanligt haha). Gick ut med kaninen och sedan gjorde vi en halv sats chokladbollar som vi åt medan vi tittade på Sagan om Konugens återkomst. Vi hann dock inte klart innan Erica skulle åka.
   När hon hade åkt spelade jag piano, åt middag, pluggade musikteori och nu ska jag ut och springa som avslutning på den här helgen. Gaah, jag hatar att jag känner mig tvingad till att träna hela tiden. Snart ger jag upp. Det är så himla tråkigt, men jag har tvångstankar på att jag måste. Blä på mig. Jag måste förnya mig... Plus att det inte finns någon springsträcka som är lika bra som min gamla här.

Äsch, nu ska jag springa så att jag hinner springa och duscha innan filmen.

Puss.

Imorgon är det måndag och då ska vi titta på Troja på svenskan, trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0