Träningskläder

Jag vet vad jag vill ha, jag vill ha snygga träningkläder (snygg oversizetröja och ett par tight träningsbyxor, typ tights fast ändå inte) och så vill jag ha en snygg träningsväska. Så mycket som jag tränar ändå så borde jag faktiskt ha det. Det skulle fakiskt vara trevligt att se snygg ut när jag tränar. Eller inte snygg, men lite bra klädd i alla fall. Ska nog försöka få tid att titta lite efter det på stan. Frågan är bara när... I och för sig är det ju inte allt för långt kvar till höstlovet. Läääääääängtar efter höstlovet!
   Och jag borde som sagt plugga men jag hatar att plugga på saker som det känns som att jag kan. Dessutom är jag hungrig. Jag undrar vart mamma har tagit vägen för hon borde komma hem snart tycker jag. Gaah, ge mig mat jag är helt beroende, haha.
   Ikväll är det Heroes och jag längtar efter det. Hoppas att det är ett bra avsnitt ikväll, annars blir det segt. Min bror tycker att det börjar bli för mycket folk som är med i Heroes nu, men alla är ju typ släkt så det känns ganska logiskt. Det som jag mest vill veta är vad bröderna Petrellis mamma har för kraft, hon är så mystisk. Hoppas att det är lite om Hiro i det här avsnittet, jag saknar honom.
"Ta av dig skjortan kvinna" - någon man som var med i första avsnittet och som var elak mot Nicki/Jessica... Minnen!

Aja, nu ska jag spela piano och se om jag verkligen är så dålig som jag kände mig på lektionen idag. Alltså, det är något med pianot hos läraren där jag spelar. Det suger seriöst. Pedalen är konstig och allting blir alldeles för starkt och om jag försöker spela svagare låter det ingenting och jag då blir jag nervös och börjar tänka på annat och då går det åt helvete.

Hejdå.

Ikväll SKA jag gå och lägga mig i tid, jag vill inte sova mig igenom morgondagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0