Elva och jag pluggar

Det är inte kul att sitta klockan elva en onsdagskväll och skriva två olika tal/föredrag. Det ena är ett försvarstal för en motion som jag tycker är jättedålig. Jag måste säga att det är väldigt svårt att komma på motargument mot folks klagomål mot något när man själv klagar på exakt samma saker.
   Föredraget är på spanska och mitt är alldeles för kort. Jag tror att jag blir tokig. Ingenting blir riktigt som jag vill. Dessutom vill jag sova, men det kan jag inte. Och dricka te, men jag fattar inte hur jag ska hinna. Äsch... Får duscha och sedan dricka te, hur sent det än blir. Kommer nog att klara det. Har faktiskt liiite sovmorgon imorgon.

Aja, idag har vi varit på teater och den var bra. Dessutom gymmade vi på gympan och spelade innebandy. Annars har det inte hänt så mycket förutom att Bisse hittade sina bortslarvade nycklar... I sitt OLÅSTA skåp. Haha.

Nu ska jag göra klart spanskan.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0