Vänner är viktiga

Igårkväll vad jag och Bisse och åt på Fridays. Det var väldigt trevligt och gott, men jag var så mätt att jag fick sjukt ont i magen efteråt. Vi knallade bort till Dramaten och såg, tillsammans med Joel och Jossan, halva delen av Drottningens Juvelsmycke. Efter två timmar var det paus och då gick vi. Jag och Bisse gick till Sergel och tittade på bio, vi såg Wanted. Det var en riktig killfilm, haha. Angelina Jolie och väldigt mycket pangpangsplatt.
   Efter filmen åkte jag hem och på väg hem träffade jag kusin Elsa som var på väg hem från skolan. Gick hem sista biten och såg Karlavagnen. Jag är så stolt att jag såg ett stjärntecken.

Idag har jag först tagit det lite lugnt. Var ute med ninen och städade hennes bur/mattor. Sedan blev dte bråttom för jag skulle träffa Hanna på centralen. Juste, lagade min stövel vars dragkedja hade gått sönder. Hann i alla fall till Hanna och vi spande runt i lite affärer. På Indiska hittade vi väldigt mycket fina grejer, temuggar, lyktor, halsdukar, kuddar och mycket mer. Dessutom köpte vi varsitt par örhängen.
  Spanande runt lite till innan vi gick och mötte Julia på Hötorget. Sedan gick vi alla tre till Vetekatten och tog en mumsig fika. Väääldigt mysigt! Efter ett tag gick vi till ett annat café och fikade mera och sedan kom Ellen. God, ibland är det läskigt att inse hur mycket man saknat folk utan att riktigt inse det. Ni är verkligen viktiga!
  Vi satt och pratade länge och sedan skulle alla hem och jag åkte hem. Gick från Ropsten och så fotade jag lite på vägen. Någon annan snubbe som också fotade började prata med mig. Han var lite läskig, men tillslut skakde jag av mig honom. Kom hem och nu sitter jag här.

Jag vill ha photoshop!

God kväll.

Kommentarer
Postat av: bissethaman

haha! jo det är sant, men jag gillar att skämta om att det är snynd om mig..vilket är kul, men sen när någon inte fattar så blir det väldigt..hm, knäppt. du vet vem jag menat ;)

puss

2008-10-19 @ 00:29:00
URL: http://bissebeach.blogspot.com
Postat av: Mangetsu

MYSIGT VI HADE!

<3

2008-10-20 @ 20:47:41
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0