Åhh vilken härlig dag

Igår var jag hos Julia. Först hämtade jag henne på hennes skola och sedan hyrde vi film, Chocolat. Därefter åkte vi och handlade middag och annat smask att äta medan vi tittade på film. När vi kom hem till henne började vi laga mat och duka och det såg ut som att vi var en riktigt romantiskt par som skulle ha middag. Vi hade gjort så tjusigt så.
   Maten var god och vi satt och pratade länge innan vi kom på att vi var tvugna att titta på när min kompis Mattias spelade TV-pucken. Medan hockeymatchen var på sprang vi runt och fixade madrasser och liknande som vi kunde ligga på när vi skulle titta på film. Efter första perioden började vi titta på film istället.
   Filmen var bra och gullig och gjorde oss sötsugna så vi tryckte i oss kakor och chips samt en massa sodastreamat vatten. Vi började så småning om utveckla ett smått bollliknande utseende (i alla fall jag).
   När filmen var slut tittade vi på lite olika program och pratade lite innan vi startade Titanic. Den tittade vi på en srund sedan somnade vi och vaknade efter ungefär en timme och spolade fram till den gulliga delen där Jack och Rose står längst fram i fören och är så gulliga att man blir jätteavundsjuk. Sedan tyckte vi att vi borde sova så vi började fixa och tittade lite på Titanica mellan varven. Julia blev te-sugen så vi kokade te och såg klart filmen och satt och suktade efter Leo DiCaprio. Han är bara för snygg i den filmen, haha.
   Titanic tog slut och vi skulle sova. Innan vi somnade pratde vi en stund och sedan god natt.
   Idag klev vi upp runt tolv och åt frukost. Sedan lyssnade vi på låtar som vi sjungit genom åren på AF. Till slut gav vi oss ut på stan och ögonshoppade. Vi hittade en massa villha-saker, men köpte inget. Var lite smått deppade när vi gick ut från Monki.
   På tunnelbanan hem träffade jag Carolina i min parallellklass och vi hade sällskap ända till tågstationen. Sedan knallde jag sista biten hem själv och nu är jag hemma. Jag har haft en mucho bra kväll och dag med Julia och nästa vecka är det dags att fira hennes födelsedag!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0