Alla mina bitchar

Någon som har lust att ta en fika på Café 60 inom en snar framtid så är det bara att höra av sig. Mobilen, facebook, bilddagboken eller här på bloggen spelar ingen roll, men jag saknar de stora mysiga fåtöljerna och det röda chai teet. Te är grejjen vet ni, kaffe kan slänga sig i väggen för det tycker jag inte om.
   Imorgon är det lördag och då ska Ellen komma och spana in "bordellhuset" som hon kallar det. Jag tror att det är speglarna i taket i spaavdelningen som har gett Ellen idén om husets namn. Har inte träffat min Biatch på en hel evighet (varför lyckas jag alltid döpa folk till bitch? Ellen är Biatch, Elin.H är Bitchen, Linnea är min bitch och sedan finns det ju bitchbitchbitch också... remember Linnea?).
   Egentligen har jag stor lust att gå och lägga mig nu, men det känns alldeles för tidigt. Ska nog koka te istället.

Klart slut varulvstjut.
Bert är bäst!


Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Becka, det var du som sa bordellhus först, även om jag inte kan sluta säga det hela tiden. (a)

<3

2008-09-13 @ 20:43:55
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0