Intressant fakta om vår dörrklocka

Just nu sitter min pappa och sjunger "En sockerbagare" hm...

Ellen var här i några timmar och vi var konstiga, som vanligt. Hon har det skoj på sin nya skola, men jag saknar ändå (och jag tror att hon också gör det) alla flummiga saker vi gjorde på lektionerna. Smöra för Gretel till exempel.
   I vilket fall som helst (okej, fel ordval) så får jag inte gå ut och springa för mamma. Hon  tycker att jag är för förkyld. Fanfanfan, jag behöver springa. Jag som åt väldigt många chips igår bland annat. Äsch, jag gick ju faktiskt de där nio kilometrarna i onsdags.
   Nu ska jag forsätta läsa, tror jag. Och jag vet att jag är en liten bokmal, men va fan. Det är kul att läsa och givande. Böcker is the shit liksom. Vägen till bra betyg går genom böckerna så att säga. Fast jag tror att de går genom läroböckerna egentligen och de är inte särskilt roliga att läsa. Död till vår nya samhällsbok.

Visste ni att vår nya dörrklocka har hela femtiosex olika signaler och att alla är lika dålig. Det tycker jag är ganska coolt.

Adjö, adjö, korv med brö'.
Jag vet, jag måste sluta använda Berts hejdåfraser, men Bertböckerna är så bra. Ett gott skratt förlänger livet vet ni och Bert förlänger mitt liv. Han är så... dum. Haha. Bert och Bacillerna är helt klart bäst. Hur dum får man bli? Och tro inte att jag läser Bert hela tiden, för det gör jag inte. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Du läser Bert i sömnen Becka! x3

Och det var bra att träffa dig så att vi kunde flumma lite, det saknar jag som faen från AF. ..

FLUMMRASTERNA! T
__T

<3

2008-09-13 @ 20:52:39
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0