Ledig is the shiat

Om en liten, liten stund ska jag åka in till stan för att leta efter en svart knälång kjol och gärna en blå tröja som måste nå till minst under armbågen. Grattis mig. Jag känner att det kommer att bli en fruktlös jakt då min kära mor inte är med och kan styra upp vilka affärer jag går i och vilka plagg jag tittar på. Om jag ska vara ärlig har jag väldigt svårt för att köpa "rätt" saker när mamma inte är med.
   När jag har (eller inte har) hittat i alla fall en kjol så ska jag möta upp Hannipanni på hennes skola och så ska vi fika. Det ser jag fram emot. 

Jag tycker väldigt mycket om att vara ledig. Det är mycket skönare än att ha skola. Dagens bästa är dock att jag lyckades kliva upp innan tio så jag har hunnit göra allt jag tänkt innan jag ska in till stan. Har nästan lärt mig sångerna till torsdagens konsert.

"Miljöfarlig mentalhälsofara"

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0