Röda och gula med lite fint väder

Okej, förlåt, jag bloggade inte igår. Istället tittade jag på Underbar och Älskad av alla. Snacka om ångest. Jag har aldrig varit med om att få så mycket ångest av något som jag själv inte har upplevt. Mamma klarade inte ens av att titta på filmen för att hon fick så mycket ångest.
   I vilket fall som helst... I fredags var jag hemma och gjorde typ ingenting. Precis efter skolan var jag och fikade med Bisse och Lisa. Vi hittade ett trevligt café runt hörnet på skolan. Efter det åkte jag hem och softade. Tittade på film, drack te och åt glass. Härligt att bara få ta det lugnt. Var ute och sprang någon gång också.
   På lördagen var jag ute och fotade fina höstblad. Alla blad håller på att bli fint röda och gula, det tycker jag om. I alla fall de gånger då det är fint väder. Efter min lilla fotosession städade jag åt kaninen samt dammsög hela vardgasrummet. När mamma och pappa kom hem åt vi och sedan åkte jag och pappa iväg till Alpingaraget och där köpte vi skidor. Nu vill jag åka till fjällen och testa dem.
   Pappa skjutsade mig till Julia och där var det kalas. Ellen, Hanna, Elli, Moa och jag var gäster på Julias lilla kalas och vi gjorde fina tårtor med massa godis och grädde, spelade spel, tittade på dålig film och hade allmänt roligt. Har saknat allihopa. Det var verkligen jättemysigt med en reunion.
   I söndags var jag och mamma och shoppade. En stor stickad tunika från Monki, en svart tjocktröja från Monki, två klänningar från Gina Tricot och tights resulterade det i. Nu ska jag bara hitta en fin halsduk (eller flera, man kan aldrig ha för många) och ett par ljusbruna stövlar, sedan är jag rustad för vintern. Skulle gärna ha den fina fjällrävenjackan som såg väldigt mysig ut och fanns på Sthlm Standard... Men den var dyr och jag har redan en väldans massa vinterjackor, synd.
   Efter staden pluggade jag geografi och sedan läste jag lite innan jag gick ut och sprang. Hittade en rejäl backsedan som tog ordentligt på krafterna.
   Idag har jag varit i skolan och där hände det inte så mycket. Efter skolan var jag och Bisse på spinning.

Nu ska jag dricka te och ha ångest över att min grupp på samhällen inte har några frågor att ställa till de politiker som kommer att besöka klassen imorgon.

Trevlig kväll.

GRATTIS JULIA 16 ÅR NU!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0