Sevärd!

Från Sagan om Änd-ringen

Frodo "Åhh vilken härlig dag"
Sam "Tyst"
F "Jaja"
F "Åhh vilken härlig dag"

"Raaaaauwwwr" (djurvrål)
F "Hörde du Sam?"
S "Va?"
F "En uggla"

F "Så ståtlig den är när den badar"
F "Fjädrar"

S "Jag mördade hela min släkt i sömnen"
F "Tyst Sam jag försöker faktiskt sova här"
S "Men det var en präktig uggla vi såg idag"
F "Fjädrar"


http://www.youtube.com/watch?v=KopOIxqG7sQ (sedan finns det ju några till, men börja från ett och fortsätt framåt)

Efter att jag hade sagt hejdå till Hanna vid tåget igår kunde jag inte sluta le. Hon gör mig så glad!

Snart ska jag åka och hämta Julia på hennes skola och sedan ska vi ha myskväll och titta på film och sånt. Härligt slut på skolveckan. Jag slipper som vanligt middagen hos Lindholms som resten av familjen ska på ikväll. Lycka kallas det.

And so it goes - Billy Joel

Puss.


Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Och nu till den intressanta frågan: Hur många gånger i minuten sa Becka egentligen "Åhh! Vilken härlig dag!"? Typ HUNDRATUSEN!

2008-09-19 @ 23:39:15
URL: http://levamedlivet.blogg.se/
Postat av: Hannathaman, ehum.

"Var är vi Gandalf?"

"Jag vet inte"

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3

2008-09-24 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0