Söndag = frukost

Halloj. Idag har jag fått sova ganska länge, eller i alla fall länge för att vara i min familj. Min elake och allmänt irriterande bror drog dock på Kayne West innan han drog till sin hockeyträning efter att ha varit inne och väckt mig för att få låna mitt bredband. Inte snällt.
   I vilket fall som helst fick jag sova en stund till innan mamma kom in och väckte mig. Jag klev upp och ägnade mig åt det bästa som finns en söndagsmorgon, nämligen frukost. Sedan har jag inte gjort så mycket eftersom jag har bestämt mig för att inte göra så mycket idag. Det enda jag vet att jag ska göra idag är att hoppa runt  på ett Friskispass för att kunna säga att jag är hurtig.


Hanna, jag har alldtid vetat att det bor en fjortis inom dig <3

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Du är HURTBULLE 2000 Becka DELUXXXE. <3

2008-09-14 @ 17:36:14
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0