Det politiker säger kan faktiskt vara sant

Jag fattar inte hur jag ska hinna leva den här veckan. Imorgon är det onsdag och då ska jag plugga geografi till provet på torsdag. Dessutom ska jag hinna köpa ett par hörlurar, spela piano och gärna hinna gå ut och springa. Lägg till att vi slutar tio över fyra på onsdagar.
   På torsdag kommer vi på samhällen att få veta hur man skriver en motion och den motionen ska vi lämna in nästa tisdag. Efter skolan på torsdag har jag piano. När jag kommer hem måste jag springa, packa och försöka fixa något att ha till fika nästa måndag då vi ska titta på film på svenskan.
   Fredag borde ha varit chill, men inte. Vi brukar sluta 12.40 och det hade varit perfekt eftersom tåget mot Falun går 13.44. Istället ska vi sluta klockan 15.30. Jag kommer att gå tidigare men måste ta ett senare tåg vilkat innebär att jag inte vet hur jag ska ta mig till SBG från Falun. Hallelujah.
   Det  bästa av allt är att jag skulle behöva skriva den där motionen och plugga svenska i helgen, men eftersom jag ska vara på SBG (i och för sig ska det bli kul som tur är) så hinner jag inte det. Istället måste jag släpa med datorn, en tung svenskabok och massa samhällspapper med upp till gården. Åhh, vad kul. När jag sedan kommer hem från SBG ska jag direkt till Globen för att titta på hockey. Att jag har en så fullspäckad helg som antagligen kommer att innehålla väldigt lite sömn så kommer jag att vara död nästa vecka också och då kommer jag att få ännu mer panik.
   Och ikväll hade jag inte tänkt vara online på datorn så länge, men så kul ska jag inte få ha det för nu skriver folk till mig på msn och jag vill sova och duscha och gaaaah. Haha, jag är hysterisk. Hur ska jag klara tre år av det här?!
   Aja, nu ska jag fösöka vara trevlig mot alla som skriver till mig.

Förresten intervjuade vi politiker på samhällen idag. Alla sa att den största anledningen till ökad ohälsa bland skolungdomar beror på stress... Dra en slutsats av det.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0