Hej igen!

Min snälla, snälla pappa har beställt ett mobilt bredband till mig, så nu sitter jag här i nya huset och har internet. Äntligen, efter tre veckors internetuppehåll är det väldigt skönt att ha internet igen. Kan upplysa om att det var en hel del att kolla igenom (jag har inte lyckats kolla på allt jag vill än...). Menmen, jag måste sova nu. Det är en dag imorgon (tyvärr).
   Igår hade vi insparksfest och jag hade blivit jätteglad om jag hade lyckats få tag på Erica innan jag köpte en biljett till insparken för då hade det nästan kunnat bli som på den gamla goda tiden (7/4 for life, eller hur?). Insparken ledde i alla fall till att jag kom hem ganska sent och gick och la mig ännu senare. Drack te när jag kom hem, I know, jag är beroende.
   Imorse var det väldigt tungt att kliva upp. Ute regnade det och dagens största händelse (eller inte) var den blivande promenaden på nio kilometer runt Kungsholmen. Visserligen är det trevlans att promenera, i rätt sällskap. Shit vad jag önskar att jag kunde ha varit med er istället. Saknar er fem och ni är underbart underbara, bara så att ni vet liksom.
   Åkte hem en stund efteråt (efter att ha råkat åka till Alvik istället, suck). Åt nudlar och stressade innan jag skyndade ner till tågstationen för att återvända till skolan för mitt introsamtal med mentor Mary-Ann som jag tydligen ska ha förväntningar på. Äsch. På väg dit satt jag och sov på tåget, tänk om jag hade blivit rånad, hehe.
   Hemma igen så duschade jag en härligt varm dusch. Sedan läste jag min bok och drack te med väldigt mycket skummad mjölk. Fixade sedan till mig lite och sprang iväg till tåget igen för att kunna hämta Julia när hon slutade för dagen. Vi åkte sedan och köpte biljetter till Barnhemmet. Därefter åt vi och sedan köpte vi popcorn som vi åt upp väldigt snabbt.
   Filmen var väldigt läskig och jag lyckades hoppa till väldigt många gånger. Jag och Julia kom även på den bariga "hållahändernaförögonenlitehalvt-metoden". Den fungerar utmärkt om man vill se allting lite sämre.
   Slutet av filmen fattade vi nada av, tror jag. Det var väldigt virrigt, men påminde faktiskt om den förra filmen som regissören (eller vad han nu är) gjorde. Även den filmen var läskigt, och bra.
   Vi åkte hem och det var tråkigt, träffas igen snart Julia? Jag fick för mig att det läskiga barnet med påse på huvudet förföljde mig när jag gick från tåget upp till huset. Ahhh. Julia gav mig rådet att sjunga Pippi Långstrump. Jag lovar, det hjälper! Sedan lyckades jag komma innanför dörren och joinade mamma som satt och tittade på Heroes. Imorgon är det också ett avsnitt!!

Nää, nu MÅSTE jag sova. Jag kommer att döööööö av trötthet imorgon, vilken lycka... Haha. Fast egentligen vill jag dricka te nu.

Sussa sött

Och nej, det är du som har problem, inte jag. Det är att inse lilla du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0