Wawawiiwah

Jag är glad, för imorgon har vi ledigt hela dagen och sedan är det fredag och då har vi, som jag säkert nämnt, bara tre lektioner. Härlig framtid väntar mig. Och på måndag har vi skolfoto. Sedan är det slut på det roliga... Jag ser med skräck fram emot konserten vi ska ha nästa torsdag och som jag inte kan låtarna till. Inte, inte, inte bra, jag säger bara det.
   Idag har livet varit ganska normalt. Bisse har återigen lyckats hitta låtar på min iPod som hon vill ha. Sedan så har jag utnyttjat min andra rabattkupong på 7eleven. Detta gjordes under vår 80 sega minters håltimme. Jag vill döda den. Eller något sådant.
   Imorgon ska jag softa och träffa Hanna. Ska vi skönt och kul. Vill dock försöka att inte sova alltför länge så att jag hinner göra lite under dagen. Hade tänkt öva sånger, springa och spela piano. Jag vet, jag är en nörd som sysselsätter mig med sådant den dag då vi har ledigt.



Ikväll är det Heroes! Äntligen ska jag få veta vad som händer...

So long.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Becka är en springmaskin jaaah.

2008-09-18 @ 07:26:25
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0