When you're down and troubled and you need a helping hand...

Jag har just kommit på att jag inte tycker om att vara inne på datorn på kvällen. Av någon konstig anledning blir jag väldigt deprimerad av det. Inte helt normalt måste jag säga. Jag menar, varför blir jag deppad av det? Datorer om natten kan knappast förknippas med något deprimerande, om man räknar bort alla deppade dikter jag har skrivit om natten. Äsch och fy... Det är mycket bättre att dricka te istället. Eller att inte vara hemma. Vad som helst, bara jag inte sitter vid en dator på kvällen/natten. Ibland undrar jag vad som har gått snett i min hjärna. Kanske ungefär som han i Sällskapsresan som försöker starta sin båt och så lyckas han inte. Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0