Borde, men vill inte

Jag borde verkligen inte sitta framför datorn just nu. Istället borde jag vara duktig och spela piano innan det blir mörkt och läsa lite samhällskunskap. Vet inte riktigt varför jag ska läsa den egentligen, vi får ju ha papper, men det kanske är lika bra.

Ganska vanlig dag idag. Matte (kom i tid!!!!!), gympa (först badminton sedan löpning), lunch, engelska som för en gångs skull var rolig och sedan slutade vi. Ingen lång håltimme och musikteori idag alltså. Istället blev det lite minishopping. Har köpt en flytande eyeliner, ska teste den ikväll när jag tagit bort sminket. Köpte lite annat också, men det kan jag inte skriva för det är hemligt...
   Gymmade och var på spinning. Spinningen började en halvtimme tidigare än det passet jag brukar köra så det var skönt. Kom hem och prata med min bror som vart på SBG och sedan var det middag. Nu måste jag som sagt spela piano och låtsas att jag kan samhällen.

Det är fint med sol ute! Fast jag skulle hellre sitta med lite vänner utomhus än slava i skolan i 37 skoldagar till. Blä på skolan och ge mig ledigt. Inte långt kvar till första maj dock. Då tänker jag åka till Kil och njuta av en väldigt god väns sällskap.

Love u all.
En så fin avslutningsfras...

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅÅÅ det kommer bli så grymt kul!!!

Pussiluss<3

2009-04-17 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0