Påsklovlov

Nu är det påsklov och på söndag blire fjällen med Lisa!

Ganska slapp dag i skolan. Svenska först och typ genomgång av retorik. Sedan matte och en massa andragradsekvationer som jag inte fattar ett skit av. Kör och vi sjöng Glad Så Som Fågeln och Vårvindar Friska. Kanske inte lät helt fantastiskt, men det var lite fint.
   Lunchen var ganska tråkig och jag och Lisa skrev en packlista. Vi blev klara med listan och gick ut till solen och fantiserade om glass och goda, smaskiga, mumsiga, varma brownies från 7eleven. Fast duktiga som vi är så åt vi inget av det.
   Vid tre gick jag och tränade och efter det träffade jag Elin. Det var sjukt längesedan och jättemysigt. Vi chillade på Kofi och mindes fina Sundbornsminnen. Är sugen på att åka dit nu. Det är ju läger nästa vecka, men jag ska inte dit. Haha, fast fjällen blir nog också brabra. I alla fall om solen skiner.

Hare bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0