Ain't no sunshine

Det suger att jag inte känner mig frisk. Avskyr verkligen att vara sjuk, så jag vill helst inte bli det. Skulle dessutom förstöra kvällens mysplaner. Jag och Erica ska köpa libanesiskt, typ olika röror, pitabröd, godis och hyra film. I alla fall är det vad jag har tänkt att vi ska göra, men jag tror att hon är på. Vi kanske kan duka upp fint och tända massa ljus också, hmm... Ska prata med henne om det här alltså. Miin hjärna svämmar över med idéer. Som vanligt då.
   Igår hade vi en lektion som var samhällskunskap. Brände tungan på teet jag köpt och som sedan blev för kallt eftersom vi var i biblioteker för att fixa böcker i en halvtimme. Efter skolan träffade jag mamma på Odenplan och vi gick till Eastanbul och åt. Det var gott och trevligt. Sedan tittade vi på lite kläder och jag har antagligen hittat höstens kappa, hur fin som helst. En blandning mellan prinsessa och armé typ.
   Träffade Hanna och vi gick till Vurma och åt smaskiga bullar, drack te och pratade. Vad mys och väldigt längesedan sist! Sedan kollade vi runt lite på stan innan vi skilldes åt eftersom hon skulle hinna med en buss till sitt landställe. Jag åkte hem och åt god middag, kräftor, räkor, aioli, bröd och brieost. Tittade på film på kvällen och inte så mycket mer.

Den här morgonen/förmiddagen har jag mest fixat mina naglar med det fina nagelkitet mamma köpte igår samt läst. Det är tråkigt väder ute, men det gör mig inget för det är samtidigt lite mysigt.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0