Lite strunt

Nyklippt och fin. Jag älskar att klippa mig nu för tiden. Älskar förändringen det skapar, jag är så trött på mig själv att alla förändringar (nästan) är välkomna.

Ikväll blir det middag med sötnosar på Halv Grek Plus Turk. Kommer nog att bli mysigt... Och gott. Haha, jag älskar verkligen meze eftersom det är så många små rätter man får in. Då slipper jag välja bara en rätt av alla goda.
   Jag har verkligen beslutsångest vad gäller allting. Det är nästan lite galet hur svårt jag har att bestämma mig för vissa saker. Att välja glass är ju så gott som omöljgt. Eller mat på restauranger eller vilken tröja jag ska välja bort om jag väljer mellan två fina i en affär. Det är väldigt svårt för mig att inse att jag inte kan få allting jag vill ha. Vilket tragiskt i-landsproblem, att ha för många valmöjligheter.
   Aja, resten av dagen kommer det nog inte att hända något särskilt. Ska kanske ta mig för och baka lite bröd. Alicebröd tror jag står näst på tur. Fast egentligen skulle jag vilja ha filmjölksbröd eftersom jag är väldigt förtjust i bröd med mycket frön i och filmjölksbröd innehåller både linfrön och solrosfrön.

Nu ska jag i alla fall ta ut mitt monster till kanin, eller varulvskaninen som hennes nya namn är. Sedan ska jag sätta mig och läsa Snabba Cash. Har redan läst den en gång, men som många antagligen vet brukar jag läsa om böcker minst tre fyra gånger.

Ha det fint.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Gillar din blogg, och snabba cash är en helt grymt bra bok!

Kaniner är inte fel för den delen heller, även när de beter sig som monster ;)

2009-08-20 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0