Pappas flicka

Jag önskar att jag gjorde fler listor, för jag är väldigt förtjust i listor. Vissa människor gör listor över vad de ska göra innan de dör eller kanske bara under dagen. Andra gör listor på sina favoritsaker (till exempel på glass, höhö). Jag vill göra fler listor liknande glasslistan jag gjorde i föregående inlägg, typ fem i topp godaste maträtten, bästa caféerna i Stockholm och så vidare. Eftersom jag gillar sturkturer tilltalar listor mig eftersom de visar någonting väldigt tydligt. Fler listor is coming kan jag bara säga, haha.
   Idag har annars varit en ganska dryg dag. Tog blodprov imorse (ingen svimningsattack!). Skola, engelska och sedan lunch med pappa på Ciao Ciao. Väldigt gott. Lååååångt hål innan kören och tillsist lite naturkunskapslabb. Åkte till Centralen för att gå till Cubus, men den affären fanns inte kvar. Gick och bokade tid för make upkurserna jag fick i födelsedagspresent. Sprang in på Urban Outfitters (nej jag kan inte låta bli att gå in i den affären). Det finns en jensskjorta jag vill ha därifrån, men den kostar 630 kronor. Dyrtdyrtdyrt. Åkte hem och gjorde inget särskilt. Åt middag och nu har pappa åkt iväg på Gustafs match så jag är ensam hemma, skönt.
   Ska slå in mammas födelsedagspresent nu också. Hihi, jag och pappa ser fram emot imorgon för att få se hennes reaktion. Sedan ska jag gå och köpa glass och sedan är det väl bara att starta TVn och titta på någon trevlig film eller något...

Och min pappa är BÄST, hah. Jag är verkligen pappas flicka. Det är mysigt att vara med pappa ibland eftersom jag är mer med mamma.

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0