Sussar

Jag är sjukt trött, men icke att jag tänker sova. Istället kan jag se fram emot en riktigt god natts sömn, vilket är mycket bättre en att sova en stund nu och sova lite halvdåligt inatt.
   Annars har det inte hänt så mycket idag. På svenskan tittade vi på Tartuffe, som avslutning på det vi gjorde förra året. Efter det åkte jag hem för lunch. Har bakat bröd också, filmmjölksbröd. Skiten gick sönder i botten och blev väldigt litet, men jag tror att det blev gott och det är ju huvudsaken!
   Ikväll ska jag inte göra något särskilt. Jag gör nästan aldrig något särskilt. Fast det är kanske skönt, att inte vara så upptagen hela tiden. I och för sig blir jag mest bara rastlös. Samtidigt vet jag inte riktigt vad jag har lust att göra. Gå på stan och handla kläder, men nej det är inte aktuellt för tillfället. Att gå på stan och bara titta är inte heller någon idé eftersom jag bara vill köpa allt fint jag hittar.

Jag tror att jag ska klippa gräsmattan nu. Det är i alla fall något att göra. Något mer än att sitta vid datorn och häcka och nästan somna. Äsch vad jag är trött just nu.

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0