Med Erica

Mysmysig kväll med Erica igår. När hon kom gick vi och köpte mat, libanesiskt, jag älskar verkligen den sortens mat. Tycker att det är underbart att sitta med ett bröd och doppa det i olika goda röror. Efter att vi köpte mat hyrde vi i alla fall Låt Den Rätta Komma In. Sedan skulle vi försöka hitta små burkar Ben & Jerry's, vilket var lättare sagt än gjort. Vi tänkte gå till den andra filmuthyrningen som ligger ganska nära mig, men när vi kommer dit visar det sig att den är antingen under ombyggnad eller nerlagd. Erica frågar då om det finns någon annan affär i närheten och jag sa ja. Jag tänkte att vi skulle gå upp till Tempo som ligger där. Lite innan Tempo finns en tobaksaffär och Erica frågar om jag tror att att det finns B&J's där. Jaa, tänker jag och så kollar vi och det fanns!!
   Senare på kvällen kollade vi på film och pratade. Väldigt trevligt måste jag säga.



Fan vad jag suger.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0