Värdelös

Jag vill verkligen inte gnälla, bråka, gråta, skrika eller vara jobbig på något sätt, men jag kan inte hindra mig själv. Det är tragiskt att jag är så tragisk och egoistisk att jag bara bryr mig om mig själv och skiter i vad alla andra tycker. Huvudsaken är att det jag vill går igenom. När det inte gör det rämnar min värld och allt blir en katastrof. JAG VILL INTE.
  
Problemet är att jag jag inte tycker om att känna mig äcklig. Det funkar inte. Ingen medicin kan faktiskt stoppa vad jag tänker. Medicin kanske kan lugna ner, men den kan inte ändra mina tankar. Det kan ju faktiskt ingen utom jag själv, kanske. I och för sig kan inte jag det heller så där förstördes ju det också. Jag varken kan eller vill för jag är alldeles för värdelös och jag tycker synd om att som försöker hjälpa mig eftersom de är värda så mycket bättre, faktiskt. Ni som försöker, inse att ni är alldeles för värdefulla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök komma ihåg att du själv också är värdefull,

precis lika värdefull som alla andra.

Inte alls värdelös.

2009-08-19 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0