Vill ha kläder

Jag ville verkligen inte somna, men jag var sjukt trött och hade absolut inga idéer om vad jag skulle göra. Varför? Jag avskyr att sova bort tid. Det är helt värdelöst, man borde ju i alla fall kunna hitta på någonting.

Och i repotaget i ELLE om Mini Andén fanns det väldigt mycket fina kläder. Till exempel en tröja från Acne (som var dyr, suck), en lång t-shirt, en leopardmönstrad sjal, en randig klänning (från Cubus, hallelujah), en stickad klänning (från H&M) och hmm... Det var nog något mer, men fint som tusan. Jag vill ha nya kläder. Det är faktiskt det enda jag känner riktigt mycket för och det enda jag inte ska köpa just nu. Varför kan det inte vara som jag vill? Ge mig kläder.


Tyvärr inte från repotaget, men hon är så snygg. Önskar verkligen att jag kunde se ut som henne, så där avslappnat snygg på något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0