Hon är hemma

Feel good-fika med Hanna. Mycket trevligt må jag säga. Hon har varit i London och jag är avis, fast nu är hon hemma hos mig. Hah, så nu kan jag dricka hur mycket te som helst tillsammans med henne. I alla fall efter sportlovet eftersom vi nu styr åt olika håll i den nordligare delen av Svea rike.

Och strax ska jag ut och springa i kylan, vill inte. Menmen, sånt är livet och nästa vecka kommer jag inte att behöva springa något alls för då är det skidåkning som gäller, weeeeii. Lycklig = jag.

Imorgon ska jag till farmor och farfar. Och så ska jag träna intensivjympa. Sist blir det nog ensam hemmakväll, det låter lockande på något sätt. Samtidigt funderar jag på att ringa Julia... Det återstår att se hur jag löser denna konflikt inom mig själv.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0