Tråkig dag

Dagen idag har ägnats åt att plugga järnet. Först har jag försökt hitta källor till min lilla text om Tibet. Sedan ändrade jag lite i min saga på spanska. Efter det svenskaplugg inför provet på fredag, lunch, geogrfiplugg (jag somnade av tristess här).
   För att hålla mig vaken kokade jag te, yogi, hur gott som helst. Sedan mera geogrfiplugg innan pappa och Gustaf kom hem och skjutsade mig till Friskis. Där blev det löpband, medeljympa och tillsist lite spinning. Härligt och jobbigt till och från. Hemma igen så strök jag och sedan duschade jag (intresseklubben skriver så att pennorna glöder!).
   Ikväll tänker jag titta på någon trevlig film och sedan blir det hopp i säng för imorgon är det skoooola. Jag pallar inte gå i skolan i en hel vecka, suck. Dessutom två prov, inlämning av individuella valblankett. På lördag (alla hjärtans dag by the way) så ska hela familjen till Västerås och fira morfar = jag missar Ellis födelsedagspartaj. Det är jag mycket ledsen för.
  

Efter den här veckan är det dock bara EN vecka kvar till sportlovet, grymt jue!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Du kommer inte. RIP fullständig lycka på det! D':

2009-02-09 @ 22:54:47
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0