Byggjobbar-Kalle

Jag skottar och skottar... Och bygger. Fast av någon konstig anledning tycker jag att det är roligt, eller inte roligt men stimulerande. Det kräver inte att jag är snygg eller trevlig, det enda som krävs är att pappa och jag samarbetar. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig... Jag är för tusan sjutton år och tycker att det är helt okej att vara med mina föräldrar. Seriöst, jag är mammig/pappig. Aja, alla tonåringar måste ju inte avsky sina föräldrar.
   Har i alla fall varit inne i stan idag också. Köpte födelsedagspresent till pappa och till AG. Träffade Martin.F också. Han hjälpte mig lite i min jakt på en present till pappa. Fast jag vet inte riktigt om jag är nöjd, menmen.

Nu är det middag så jag hinner inte skriva mer...

Puss.

Kommentarer
Postat av: ag

present? :D

2009-07-29 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0