Dramatentrappan

Sommar och sol och idag har jag och Erica softat lite inne i City. Var på H&M och Erica köpte en bikini och jag köpte sminkborttagning. Sedan gick vi runt lite innan vi gick till Sandys och Erica köpte en wrap och jag köpte en Ramlösa mango. Måste verkligen rekomendera den smaken, sjukt god!
   Efter lunchen gick vi och satte oss på Dramatentrappan och njöt av solen. Helmysigt, älskar verkligen sommaren i Stockholm. Lite surt att de flesta affärerna var stängda inne i stan bara. Varför? Jag menar, visst det är midsommarhelgen, men det här är ju för tusan bara en vanlig söndag egentligen...

Imorgon ska jag jobba och det ska jag göra resten av veckan. Aja, sedan är jag fri i en vecka innan jag åker till Hultsfred och äger tillsammans med Linnea. Fast, jag undrar hur tusan jag ska göra med kläder så att jag har kläder för både SBG och Hultsfred. Får hoppas på att det blir fint väder på Hultsfred för i sådana fall kan jag köpa en hel massa linnen på typ Gina Tricot och ha tights till. Hoppas, hoppas!

Tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0